Bones vacances

diumenge, 10 d’agost del 2008
Foto: Internet

Marxo. Marxem. Ara tota la família. A descansar. Em pregunto: de què? Segurament de fer les maletes, que sempre és una tasca que em toca majoritàriament i, la veritat, no m'acaba de fer el pes. Perquè per ara no em puc queixar ni gota de l'estiu que porto. Els amics i la conversa al voltant de la taula, amb receptes estiuenques; les sortides i trobades familiars; les classes d'italià, que són un bàlsam i em donen una gran tranquil·litat; la visita al Museu Dalí i a l'exposició que hi ha al MNAC sobre Duchamp, Ray Man i Picabia; trobades entranyables de blocaires amb l'Eli, l' Aguarelix i l'Ainalma; abraçades i llàgrimes gràcies a les bones notícies; la Festa Major, una de les més caloroses que recordo; una celebració íntima d'aniversari; escoltar música oblidada; posar ordre en tantes coses que durant l'any van quedant desateses... Ja ho veieu, no m'he estat de res. Ara seré fora una setmana i m'enduré només l'indispensable. He posat a la maleta les botes de muntanya, roba suficient, el banyador i la tovallola, un llibre en italià (Va' dove ti porta il cuore), una novel·la (Seda) i la catosfera literària, per no enyorar-me del tot. A més, m'enduc una llibreta per escriure tot el que em vingui de gust.
Deixo uns quants encanteris penjats. Els podeu anar agafant a mesura que entreu. Oferta vàlida fins a esgotar les existències.

Etiquetes de comentaris: , , , ,

 
escrit per fada a les 18:06, |

15 Comentaris:

Que us vagi molt bé, maca!
Petons!
Sense dubte eres la fada més bonica de totes les fades. Que t'ho passes molt rebé i que expliques coses molt boniques quan torneu! T'estan cundint molt les vacances, eh! i jo encantada de les estones que compartim (amb llàgrimes i abraçades incloses ;))

B7s per a tots! :)
Gràcies, Rita. Petons.

Ai, Nimue, que m'enrojolo!! Jo també: encantada ;))
bon viatge!
suposo que hi aneu volant, però no amb avio, sinó bategant els braços per aquest immens cel, eh!
Doncs res, a descansar... o a cansar-se... però en qualsevol cas, fins la tornada.
Ja m'agradaria, Estrip, però anem amb el sistema tradicional del monovolum familiar on hi cap tot :P Petons.

Això mateix, Xexu, fins d'aquí vuit dies. Un petó.
Bones vacances!! Vés on et porti el cor, bon títol per a un viatget!! No sabia que l'original fos italià... I la llibreteta, fonamental. Quan tornis jo ja no hi seré, així que hauré d'esperar-me fins a finals d'agost a veure què hi has escrit!!!
Petons
bonicaaaa!! bones vacances! t'espero a la tornada per fer-te una visiteta a Vilanova, val? Recorda-ho eh! Gaudeix al màxim i carrega piles! Petonets
Doncs passa-ho molt bé, que t'ho has guanyat, i torna amb forces per a continuar al peu del canó, per a continuar regalant-nos els teus màgics encanteris!

Un beset ben gran, i fins aviat!
A disfrutaaaar!!!!
Què coi, a les penes punyalades, diga-li que sí, sarao del bo amb la family!!!

Petonassos i disfruta molt!
Molt bones vacances, bonica. Ja ens explicaràs què tal quan torneu. Petonets
Que gaudeixis molt de les vacances.
Que ho estiguis passant molt beeeee!!! Com que no se m'ha manifestat cap meiga, agafo un dels teus encanteris!!
Un volcan de xocolata i un gelat de tant en tant...també hi entra no? de vacances?
Passa-t'ho molt bé!
Gràcies a tots i a totes!! M'ho he passat prou bé i he descansat un munt fent caminades, admirant paisatges, veient museus i investigant la gastronomia ;))