SOS

dilluns, 14 de setembre del 2009


Tot el cap de setmana en dansa buscant la meva carrossa. De primer vaig pensar que me l’havia descuidada en algun lloc, però no era versemblant ni tan sols tractant-se de mi. Després se’m va acudir que la meva bonica carrossa blava havia decidit deixar-me i anar-se’n amb el zeppe de la Nimue, que tampoc sabem on para. Però buscant amunt i avall, l’he trobada. I, a més, he descobert que hi ha algú disposat a fer bromes pesades. Sisplau, ajudeu-me. S'admeten tota mena d'hipòtesis. Sense carrossa no podré fer bé de fada padrina i la meva princesa se’n buscarà una altra. On és la clau d’aquesta presó daurada que em separa de la meva carrossa? Qui ha estat el graciós?

Etiquetes de comentaris: ,

 
escrit per fada a les 15:57, |

19 Comentaris:

A mi m'agradarria saber on es la clau i donar una volta magica amb tu a la carrossa , pero...
Diria que necessites pocs complements, ets prou fada per tu mateixa! :-)
Ostres, i no coneixes cap encanteri per fer tornar coses perdudes?? Prova-ho, que de vegades funcionen! ;-)

Molts besets!!!
T'has de posar un mocador amb un nus a la cintura mentres busques el que has perdut i llavors ho trobes tot i tot!! No falla.
Ja veuràs, prova-ho!
ostres! si per casualitat para per casa perduda ja te la guardaré!
Això sona a proposició deshonesta, Striper!! Petons ;)

Gràcies, Rita!

És que jo no l'he perduda, Ainalma! Algú la té amagada :( Tu sí que has estat desapareguda, eh? Molts petonets.


Mmmmm, n'estàs segura, Violette? En fi ho intentaré. Gràcies!

Estrip, t'estaré eternament agraïda!
I em sembla que així continue...
Vinc volaaaaaant a rescatar-te! amb les tenalles i el soplet :)
Espero els teus escrits de tardor-hivern! :)
Jolin, Ainalma, no desapareguis tant de temps :(

Sï? Visca, Joana! Moltes gràcies. A veure si m'inspiro i escric contes ben bonics :)
Si és necessari ens carreguem la reixa. En aquest món falten fades com tu!!! Petons i fins aviat.
Muak i muak, Jordicine. Vols dir que no has vist massa pel·lícules? ;))
Meravellós!
fada...
avui he vist un follet entremeliat amb cara d'amagar alguna cosa...
demà vaig al bosc on s'amaga...
miraré si la trobo o si en trec l'entrellat...

petonets!
J.F. Guíxols: gràcies per estimar la cultura catalana!


Ara anem bé, Mar! Ja sabia jo que hi havia algú darrere d'aquesta entremaliadura... Al bosc? Bona idea!! Petons, maca!
dónde están las llaves!?
com diu la cançó... al fondo del mar matarilerile...

Em poso el patos i te les vaig a buscar!
Està bé demanar ajuda, però molts cops un ha de trobar les coses per ell mateix! tot el que podem fer és mostra-te tot el nostre recolzament!
yes you can!
Gràcies, Bimbonocilla! Qui tindrà raó, la Mar o tu?

El recolzament ja està bé, ja, Edelia, però un cop de mà tampoc no va gens malament. :)
AAAAAAAH!!!! la malvada Fada de l'Hivern ha segretat la teua carrossa i el meu Zeppe!!! hem d'organitzar una expedició de rescat ja!!! quina carrossa taaan bonica!
Ostres, ostres, Nimue! Ara ja no sé per on tirar... Me'n vaig al bosc, al fons del mar o la recerca de la malvada Fada de l'hivern? Quin embolic! Aaaaaaix!!!