Somriure

dilluns, 16 de febrer del 2009
Foto: Google

Després de llegir el post del Xexu, m'ha vingut al cap un escrit que en algun moment de la meva joventut ens passàvem de mà en mà. Hauríem d'exercitar més sovint els músculs facials. Ara l'avantatge és que Internet ens ho posa tot molt més fàcil. Us el passo.

Somriure no costa gens i dóna per a molt.
Un somriure fa rics als qui el reben,
sense empobrir als qui el donen.
Un somriure només dura un instant,
però el seu record pot ser etern.
Ningú no és prou ric per a poder rebutjar-lo,
i ningú és tan pobre com per no poder donar-lo.
Si alguna vegada trobeu una persona
que no us vol donar el somriure
que vosaltres us mereixeu,
sigueu generosos amb ella:
doneu-li el vostre,
ningú té tanta necessitat d'un somriure
com aquell que no pot donar-ne als altres.

Etiquetes de comentaris: ,

 
escrit per fada a les 10:28, |

25 Comentaris:

Gràcies pel teu, bonica!

Aquí tens el meu... :))) i aquesta abraçada... (((((((((fada)))))))) i aquests petons... :****
Bona setmana!
aprendre a riure hauria de ser una assignatura obligatòria, tot i que sempre hi hauria alhgun partit que la trobaria inconstitucioanal
I que en dóna d'alegries un somriure, i tant que sí! Amb una persona molt important, quan parlàvem pel gtalk no fèiem servir gairebé mai emoticons d'aquells, però per expressar felicitat sempre ens deixàvem el símbol de somriure, i no ens el regalàvem debades, si el posàvem significava que ho estàvem sentint. I jo ara te'l deixo a tu :)
Riure és importantíssim. Jo intento riure i somriure cada dos per tres. Així tot és més fàcil, Bona entrada, Fada. Un petó.
ale, se m'ha esborrat...
que deia que a mi m'agrada quan em regales somriures (com el que vaig descobrir amagat a la sopeta... ;))
Ale, aquest per tu, ben gros :))))
Ei, m'ha agradat això de l'abraçada i els petons, Rita. M'encanta que siguis així d'entusiasta!

Quanta raó que tens, Jesús! No és perquè sí que existeix la risoteràpia, oi?

Doncs em sento molt afalagada, Xexu. Moltíssimes gràcies. Un petó.

És un bon exercici i un bon propòsit, Jordicine. Em sembla que m'ho posaré a l'agenda i faré anàlisi de somriures cada vespre. Petons.

Nimue, a mi avui se m'ha esborrat un somriure important cap allà a les tres i deu. Però sàpigues que et faré costat i t'ajudaré en tot el que calgui, encara que fos una cosa tan inversemblant com fer les maletes... Per cert, com es desfà un nus a la gola? Una abraçada.
Fada, el millor encanteri és un somriure. De debò. Preciós el text.

:)))
Precios i cert, jo no vull que mai m'abondoni un somriure per donar.
Tota la raó... un somriure és un dels millors regals que es poden fer.

:)

MUAK
això hauria d'estar escrit a totes les places del món!
Gràcies, Violeta! :))

Doncs, benvingut al club, Striper! :))

Molts petonets, Bimbonocilla! :))

I als carrers, i a les escoles, i a les oficines, i... a la cara de cadascú, Estrip! Petons. :))
I en temps de crisi ia primera ora del mat´, és com un regal!
Que tinguis uns bons dies :)))))
Ostres! Em menjo les lletres...
"hora" "matí" i això que acabo de dinar ;)
Crec que hi ha somriures que curen més que alguns medicament...

Aquí tens el meu :)
Joana: i costa tan poc de fer aquest regal... Només cal que no ens descuidem de posar-nos-el cada matí (encara que sigui davant del mirall de l'ascensor) ;))

Ben dit, Somiant la lluna! I jo encara diria més: hi ha somriures que s'encomanen més algunes malalties. Jo m'he deixat encomanar pel que m'has deixat i he notat com em trobava força millor. Gràcies, guapa, un petó. :))
gràcies pel somriure, fada. Una espurna d'alegria mai ha de ser rebutjada. Bon cap de setmana!
El millor regal per fer i per rebre, sí senyora!
Un somriure per a tu bonica!

:-))))
És curiós, però el final d'aquesta afirmació el tinc penjat a la porta de la meua aula, i segons vaig llegir allà on el vaig copiar, ho va dir el Dalai Lama... M'encanta!

Besets!
De res, Laia, bonica! Si sabessis quin cap de setmana... Carnaval, carnaval... ;))

Gràcies, Mar! Somriures van i somriures vénen! :))

El Dalai Lama? Ostres! Això no ho sabia. I ho tens penjat a la porta de l'aula? Ainalma, ets un encant! Petons, bonica!
Preciós el post, ja diu com ets, fada bonica...
Quanta, quanta veritat! Dada curiosa: fins i tot quan estic de mal humor, si faig la ganyota com si somrigués, encara que forçada, em canvia l'estat d'ànim! Molt important, zí zenyora! :))
Reconec que de vegades em costa una mica... i quan ho faig es produeix el miracle!! També em somriuen i el meu somriure queda multiplicat, no per dos sino per vint o trenta!!
:)
Mua! Zel, moltes gràcies.

Gràcies per fer-me somriure, Aguarelix! Un petó.

Tens raó, Violette, és un moment màgic! Petons.
Violette: Toc-toc-tooooc...
Fada: Qui hi ha?!
V: Bon dia, Fada
F: Bon dia, Violette ¿què vols?
V: Vinc a oferir-te la mà de la meua filla, la princesa Ratolina, perquè el núvol m’ha dit que ets el personatge més poderós del món...
Ai no!! Això era un conte que jo explicava a la princesa de les rastes quan era petita!!!

Fada!!! Que vul que m'expliquis més contes! Que no me'n sé de nous i que et trobo a faltar!
:(
Guy's has expanded over the centuries. The original buildings formed a courtyard facing St Thomas Street, comprising the hall on the east side and the Chapel, Matron's House and Surgeon's House on the west-side. Two inner quadrangles were divided by a cloister which was later restyled and dedicated to the hospital's members who fell in World War I. The east side comprised the care wards and the 'counting house' with the governors
Yorkville Condos

villa rentals