Desapareguda

dissabte, 5 de setembre del 2009
La fada ja ho fa això de desaparèixer de blogsville tot sovint, però on s’ha posat ara? Comença un nou curs, és clar, però no n’hi ha per tant... Coneixent-la segurament que en porta alguna de cap. Així és que haurem de desvetllar els motius de l’absència. Ser fada no és fàcil, no us ho penseu, i quan tens al teu càrrec una princesa com la que té la fada, menys. Cal un reciclatge constant i buscar noves fórmules per poder ser una bona fada padrina. El darrer curs intensiu de la fada consisteix, entre d’altres, a saber fer pastissos semifreds de xocolata com aquest.



I és que els temps canvien i abans tot era més senzill i se solucionava a cop de vareta. Ara, no. Ara necessites artilugis molt més complicats que requereixen molta pràctica i dedicació. Enteneu ara per què la fada no treu el cap pel celobert? Està tot el dia a la cuina amb la seva nova THERMOMIX!!!



Prepareu-vos a llepar-vos els dits, perquè això fa de tot!!

Etiquetes de comentaris: , ,

 
escrit per fada a les 19:45, |

23 Comentaris:

Uix, ja l'entenc, a mi em fa por aquesta bestiola, i si en tingués una l'hauria de domesticar...
Por? No dona, no, és força inofensiva, només ataca el règim ;)
La llimonada!!!!!!! L'acabo de fer i és genial! Surt al teu llibre de receptes? Si no, te la passo ara mateix...
;)
Siiiií, Violette, hi surt!! Efectivament, és genial! Has provat de fer gelat? Doncs, afegeix a la base galeta maria trinxada prèviament. Ni t'ho explico! Petons.
Ho faré! Encara que crec que és un atac al règim amb armament pesat!!
:)
Noies què estic a règim!!!! Dolentessssssss hahahahaha

Quina pinta que fa aquest pastís, fada! :-))))
les desaparicions en favor del dolç són sempre del tot perdonables.

blogsville és molt llaminer.
Jejeje, Violette. És el preferit de les meves filles. Reserva-t'ho per algun dia que tinguis amics amb nens.


Un cop a la setmana no fa mal, Rita. Fa bona pinta, sí, però he rectificar la mesura de whisky, que hi ha canalla a casa! Petons.

Gràcies per la teva comprensió, Òscar, ja estava pensant allò de "arajanoemllegiràningú" ;))
Carai! veig que fada i princesa han acabat amb la mateixa andròmina a les mans! :-) I ja de pas... amb un cop de vareta no podies teletransportar-me una mica de pastís o de gelat a través del cable de telèfon? ;-)
Ostressss, que dolentesss, quines coses tan bones que ensenyeu i jo també estic a règim


Quina gana em fas entrar, Fada...!!!
Laia, em sembla que tu tens informació privilegiada ;) Això que demanes ho veig difícil, francament. Petons.

El règim a pastar fang Violeta, el que cal és fer exercici! Una abraçada.
quines ganes tinc d'obrir la meua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i de cuinar coses bones!!!!!!!!!!! nyam nyam!!!!!
A mi m'agrada més el salat però mai faig un lleig al dolç...mai!
Bentornada dolça , dolça :)
Home, que el dia té 24h, hi ha d'haver temps per tot! Si tens aquesta bèstia encesa 24h, tal i com fan les màquines avui dia, no et durarà ni dos telenotícies.
Doncs ja ens explicaràs. Un petó, FADA.
una vareta màgica ben estranya!
Ja veuràs, ja, Nimue! Faràs meravelles.


Doncs, res, Joana, que en honor teu la propera recepta que pengi serà salada ;) Petons.

És que em sento com una criatura amb una joguina nova, Xexu ;))


No en dubtis, Jordicine. Petons.


Són els temps moderns, Estrip!
uoooooooooou...

i diuen que poses els ingredients i que per "arte de magia" et surten les coses!!
Ostres, què cruel! jo que m'havia proposat començar la dieta alhora que el nou curs...
en fi, amb els teus pastissos faré una excepció!

un petonet
A veure, a veure, per art de màgia, no, eh?, Bimbonocilla. I mira que t'ho diu una fada... Però la veritat és que fa meravelles! Petons.

Clar que sí, Edelia. Que per començar un nou curs necessitem molta energia;)
Nyam,nyam! que booo!
et llegiré sovint, m'agada la teva línia. Una abraçada des del meu mar.
Gràcies, Montse-Arare, i benvinguda a l'espai màgic de la fada on tot és possible ;)
mauritius holidays

boiler installations bristolque booo!
et llegiré sovint, m'agada la teva línia. Una abraçada des del meu mar.