Efemèrides

dimecres, 28 d’octubre del 2009



El 22 de novembre és santa Cecília, patrona dels músics. Segurament això ja ho sabíeu molts de vosaltres. El que segurament ja no sabíeu és l’efemèride que se celebra el dia abans, que enguany s’escau en dissabte 21: és ni més ni menys que el dia mundial de la castanya torrada i la magdalena!!

Per això, i coincidint amb la demanda que m’ha fet el Xexu perquè posi ordre, he decidit:


1. Proposar que el 21 de novembre sigui a partir d’ara la Festa Major de blogsville.

2. Desmentir tota teoria que defensi que les magdalenes –amb xocolata o sense– engreixen.

3. Celebrar una diada tan especial com aquesta amb tots i totes les blogaires que s’hi vulguin afegir.


ON? QUAN? COM? PER QUÈ?



A Vilanova i la Geltrú. S’hi pot arribar amb tren o amb cotxe, però sisplau no vingueu a peu, perquè arribareu fets una magdalena.



El dia 21 de novembre a partir de les 12.30. Però no gaire més tard, si arribeu amb comptagotes, se’n farà fosc i se’ns cremaran les magdalenes.



Ens trobarem a l’estació. Comprarem unes quantes castanyes torrades per anar obrint la gana, farem un passeig per una de les viles més boniques de la costa catalana, anirem a dinar (apte per a totes les butxaques, ho prometo), farem un cafè i menjarem magdalenes (fetes pel Raül o pel Jimmy o per tots dos). A partir d’aquí l’organització (que té una edat i unes obligacions familiars) ja no es fa càrrec de res més, tot i que la festa pot continuar sempre que no decidiu anar a una altra de les viles més boniques de la costa catalana (ja m’enteneu, oi?) perquè es pot desfermar la ira de la Fada i acabar tots convertits en magdalena.



Perquè em ve de gust. Perquè sempre que he conegut algun blogaire ha estat una experiència molt enriquidora. Perquè ja tinc ganes de posar un punt i final al tema de les magdalenes i menjar-ne alguna. I perquè el Xexu vol que posi ordre i perquè es convenci que jo no faig por, que per alguna cosa sóc una Fada i no una bruixa.



I doncs? Us hi animeu?

Etiquetes de comentaris:

 
escrit per fada a les 22:48, |

18 Comentaris:

JAJAJAJAJAAA!!!! això tramaveu! JAJAJAJAJA! Ja sé que m'ho havies comentat però no pensava que aniria de veres! Doncs mira, sí, tens raó, jo també m'ho he passat la mar de bé quan ens hem juntat uns quants bloggaires i evidentment faré de comité de recepció a l'estació a qui vulga compartir aquell dia amb nosaltres. Vinga vaaaaa!!! qui s'apunta!!!!
ostres, segur que serà genial... i m'ho perdré, perquè el 21 seré fora del meu país petit!

endavant, endavant, després ja llegiré com ha anat la trobada i si n'hi han hagut molts convertits en magdalenes!
Molt i molt tentador uhhh.
Jo no hi podré ser aquest dia, i a més em sap greu declarar que no sóc gens amants d'aquesta mena de trobades, em sap greu. Tinc les meves manies, i generalment m'agrada quedar-me a l'altre cantó de la pantalla. Però moltes gràcies per aquest oferiment, espero que molta gent s'hi animi, perquè no és precisament per les magdalenes que val la pena anar a Vilanova.
Ho dies seriosament??? Si és una proposta real (i no reial, ja ja ja) m'hi apunto. Em fa molta il·lusió, de veritat. I, a partir d'aquí, una pregunta secundària... o no. Blogaires sols? Blogaires amb familia? Quina és la idea? Ho dic per preparar-me d'una manera o altre. M'encanta la idea!!! Petons i felicitats per la iniciativa. Des del sopar blogger que vam fer fa uns mesos... això estava molt aturat!!!
Oh! Doncs impossible... Tinc un curs ... Això sí que em sap greu...
Ostres Fada quines temptacions: magdalenes amb xocolata i blogaires i dinar i cafè...m'ho pensaré :)
En Jordicine s'apunta a un bombardeig ( ara que no em sent...) jejje
molt temptador tot plegat!

si em puc organitzar, jo també vinc!

petons!

(Joana, ja el coneixes al jordicine... li agraden les festes! -ara que no ens sent...)jejejee...
Eps!! Jo també m'apunto! Ja ens donaràs instruccions.
Petons, maca!
Xiqueta, t'he de comentar una coseta sobre el dia 21 en qüestió... complicacions... ja parlem!
Mmm...quedada?? el 21??? miro l'agenda...podria ser...
quins nervis!
Hola Fada!

Els que fins ara no et seguíem* també estem convidats? Vinc de visitar la Illa de la Rita. Em sembla una proposta interessant. A més acabo de comprar magdalenes, he vist el teu post i no he pogut resistir (petites i sense xocolata mmmmm).

* és que un no pot estar a tot arreu!
Xe, a mi m'agafa una mica lluny!!! Snifff
Erupting volcanoes can pose many hazards, not only in the immediate vicinity of the eruption. Volcanic ash can be a threat to aircraft, in particular those with jet engines where ash particles can be melted by the high operating temperature. Large eruptions can affect temperature as ash and droplets of sulfuric acid obscure the sun and cool the Earth's lower atmosphere or troposphere; however, they also absorb heat radiated up from the Earth, thereby warming the stratosphere. Historically, so-called volcanic winters have caused catastrophic famines.
best edinburgh hotels

ben10 games
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Flagella do not rotate at a constant speed but instead can increase or decrease their rotational speed in relation to the strength of the proton motive force. Flagellar rotation can move bacteria through liquid media at speeds of up to 60 cell lengths/second (sec).
Business IT Support

Gap Year
Most of the dialect sub-groups listed above had further subdivisions, generally equivalent to a city-state and its surrounding territory, or to an island. Doric notably had several intermediate divisions as well, into Island Doric (including Cretan Doric), Southern Peloponnesus Doric.
Homes For Sale in Mexico

electronic cigarettes Australia
http://fada-lenvole.blogspot.com/2009/10/normal-0-21-false-false-

false.htmlwholesale lace wigs

lesson plans