C@ts

dimarts, 13 d’octubre del 2009

Dissabte a la nit, la blogosfera es va vestir de gala. Des d’aquest humil blog (i no és una captatio benevolentiae perquè els que em coneixeu una mica sabeu que no exagero quan dic que sóc una autèntica nul•litat informàticament parlant) vull felicitar els nominats, els finalistes i, evidentment, els guanyadors, alguns dels quals segueixo assíduament i em fa molt feliç que rebin aquest reconeixement.

Però també vull felicitar els organitzadors i agrair-los la manera com estan contribuint a la difusió dels blogs en català. La principal guanyadora és, sens dubte, la llengua. Coneixem blogs d’indrets diferents d’arreu del nostre país i cadascun ens aporta, no només unes reflexions, unes històries que a vegades ens fan riure i a vegades ens emocionen, sinó també una manera de parlar, uns mots que aquí diem així i allà diuen diferent. Ens enriquim com a persones i com a usuaris de la llengua. Com a professora que sóc de llengua i de literatura catalana, valoro molt positivament l’ús que es fa de la nostra llengua a la blogosfera i l’alt nivell de la correcció dels escrits.

Us felicito molt i molt. És una iniciativa fantàstica que només va en una direcció, com el català: endavant!

Etiquetes de comentaris:

 
escrit per fada a les 16:31, |

15 Comentaris:

els premis cats és una de les millors troballes d'aquest darrer any.
com ja he esmentat a ja no sé quants llocs (avui no em canso de repetir-ho), no sols per l'extraordinària currada que fan sino, principalment, perquè aquesta mena d'iniciatives donen un bull, un ambientillo molt necessari per animar al personal a seguir publicant.

són uns fenomenuuuuuuuus amb totes les us del món.
M'afegeixo a les felicitacions. I mira, qui sap si em passo al català en aquests temps difícils per la nostra llengua. Què et semblaria? Un petó, FADA.
Jo elñ Catala als blocs malgrat Jo es un tema que valoro i jo sempre l'he tingut clar en aqyuest pais tenim una llengua propìa.
Totalment d'acord amb tu Fada!!
Endavant tota col·laboració que dignifique la nostra llengua. I moltes felicitats als blocaires que ho fan possible.
Un petó nena.
jorrrr... i jo que m'he enterat d'això dels premis quan ja s'han donat! i m'he enterat que el meu blog també optava a un premi! si és que estic en la figuereta últimament i no m'entere de res!!!! Però m'he alegrat molt de saber qui eren els premiats perquè són admiradora dels seus blogs. I tens tota la raó del món en tot el que dius, Fada! Visca!
Una currada immensa i una joia poder conèixer tants blogs i tantes persones diferents!
Jo tmbé els felicito a tots i a totes!!!!
I a tu perquè eres nominada :)
Ostres Fada, moltes gràcies per aquestes paraules, m'esteu emocionant molt. Alguns han volgut desprestigiar els premis i buscar problemes on no n'hi ha, però uns quants ens heu defensat o, com tu, valoreu la feina que fem de tan bon grat i amb aquests objectius, els de premiar els blogs que ens agraden sense que es puguin presentar, i de potenciar els blogs en català. Cada any descobreixo blogs molt interessants gràcies a C@ts, i només per això ja val la pena.
Moltes gràcies Fada, de tot cor, i explica-li a la Nimue de què va tot, que gairebé guanya i la tia està a la parra. Nimueeee que l'any que ve tornarem, no t'ho perdis!
Molt ben dit. Sí senyora!

:)
Totalment d'acord amb tu, Òscar, i moltes felicitats!!! Muak


Que què em semblaria, Jordicine? Genial!! De fet no he gosat mai dir-t'ho perquè s'ha de ser molt respectuós amb la tria personal de cadascú, però sempre he pensat que no acabava d'entendre que un professional de la llengua com tu no la fes servir també en el blog. És clar que et llegeix gent de procedència molt diversa i de fora dels dominis de la llengua catalana, però segur que tu sí que sabràs posar un traductor ;) Ànims, home! I qui sap si l'any que ve ets un dels guanyadors dels C@ts!!


Pròpia i antiquíssima, Striper. I si hem superat tot el que hem superat, no crec que puguin acabar amb nosaltres.


Un petó per a tu, també, Albanta. Fem-la ben viva arreu!


Ei, Nimue! Sí que ens veiem poc últimament, sí. Apa, mossa, finalista i tot! Ens prenem un cafetó demà a l'hora del pati?


Gràcies, Joana. Potser et pensaràs que faig broma, però jo he estat nominada?? A què? Sisplau que algú m'ho digui...


No es mereixen Xexu. De fet em sentia una mica en deute amb l'equip de C@ts perquè no he fet un seguiment del procés, ni he estat gaire al corrent. Ara m'acabo d'assabentar que estava nominada, imagina't. Felicitats per partida doble, noi!! I sí, totalment d'acord amb tu: hem de fer baixar la Nimue de la parra. Ja pensaré alguna manera d'aconseguir-ho. Puc comptar amb la teva ajuda, suposo, oi? ;)


I ho repetiria on convingués, Violeta! Petons.
endavant! sempre endavant!
Anirà endavant, segur! però per ella mateixa. un gran mestre deia: "les llengües es defenen soles". I voldria afegir: "visca la llibertat" (i només jo m'entenc).
Doncs sí, felicitats a totes i a tots, i continuem endavant fent viva la nostra llengua!

Molts besets!
Una iniciativa perfecta per tirar endavant amb el català...

felicitats a tots els de c@ts des d'aquí... i a una fadeta que demà fa anys també!!!! ;-)
Per molts anys guapisima un peto i una abraçada.

http://www.youtube.com/watch?v=MNC4AazqpOg
Doncs m'hi posaré! Cal trobar això del traductor. Ja ja ja.

Per cert, venia a felicitar-te. He llegit al blog de la Nimue que estaves de celebració. Un petó.