Balanç

dilluns, 5 d’abril del 2010

Il·lustració: Waynne Thompson

Quantes vegades no hem tingut la sensació que havíem fet molts plans per a les vacances i que un cop acabades descobrim que no han donat per a res, que la majoria de coses estan per fer i ens envaeix una certa frustració. Doncs, bé, després d’aquests deu dies (sóc docent, d’acord, ja sé que no tothom en té tants) puc dir que he aprofitat el temps al màxim.

Trobades familiars de les que vénen de gust i alguna de més forçada.
Vuit hores de son com a mínim (i això per a mi és un rècord, tenint en compte que normalment no en dormo més de sis).
Lectures diverses. Recuperar dues grans autores i assaborir-les: Mercè Rodoreda (relectura de Mirall trencat) i Maria Mercè Marçal (Bruixa de dol). Endinsar-me en la faceta poètica de Cesare Pavese (només en coneixia la novel•la).
Cinema. El concierto em va encantar. Surts del cinema amb un somriure després d’haver estat a punt de vessar alguna llagrimeta. I alguna pel•lícula en italià per practicar.
He preparat classes, he fet els meus deures i he estudiat força (els verbs en tota llengua romànica són un maldecap per als estudiants).
He escoltat molta música. Antònia Font i els Manel han omplert les estones domèstiques d’aquests dies.
He pres el sol de cara al mar sentint les onades mentre llegia i les nenes corrien amunt i avall amb els patins.
I... alguna cosa més que no puc explicar perquè la majoria de vosaltres ja em vau deixar clar que no éreu capaços de guardar un secret!

Bona setmana a tothom!

Etiquetes de comentaris: ,

 
escrit per fada a les 17:57, |

22 Comentaris:

Està bé aprofitar el temps de les vacances de la manera que ens plantegem. No cal fer grans plans perquè et surtin uns dies rodons. Ara que, això d'escoltar Manel... no feies prou amb Antònia Font?
Ja sé que ets un fan dels Antònia Font, però no t'agrada gens Manel? De debò que trobo que estan bé.
jo he tingut una de les millors Setmanes Santes dels últims anys! trobe que he aprofitat molt bé el temps!!! i això que no he fet gens de la feina!! glups! pròxima estació, estiu! visca!!! Ens veiem demà!
Quins dies tan fantàstics Fada!
El sol a la cara...jo avui l'he anat a trobar al Cap de Creus , sense vent i he carregat piles.
Una abraçada i demà Sant-torne-m'hi!
cert, demà tornem-hi ... en un altre vida canviaré de professió ... salut
Fada, celebro que t'hagin anat tan bé les vacances. Si és que 10 dies donen per molt.

Espero que la tornada demà sigui encoratjadora per tu (jo encara no puc :-().

Petonets.
Olé, Fada!! Això són vacances! Felicitats per haver estirat el temps al teu gust. Jo també tenia molts projectes i al final en deu dies no he fet res més que xerrar i descansar. I ara faig una bona cara...
A veure qui ens lleva demà a quarts de set!
:)
Que bé! Fada! Bona manera de descansar...fer el que et plau, sense córrer. I si no fas tot el que tenies previst, no passa reeeesss.
Petons
Jo també em quedo amb molt prpposits al tinter.
Enhorabona doncs, per aprofitar el temps! Jo també sóc docent i veig que se'm acaben ja els dies i em queda molt per fer... Però també he aprofitat. El millor: poder enganxar-se a un llibre!
Un saludet!
Nimue: I tant si l'has aprofitat... Ehemm!!


Joana: bona represa de la feina! Una altra abraçada.

Mossèn: t'ho recomano de totes totes ;)

Tranquil·la, Violeta, prent-ho com que aquest any les vacances són una mica més llargues. Petons.

Violette: encara em faràs enveja... Que bé, hores i hores per xerrar i descansar! Ara a enfilar el tercer trimestre que té la gràcia que és l'últim!! Petons.


Fra Miquel: ja ho sé que no passa res, de fet ho sé de cada any, però aquest any a més ho he pogut fer tot! Un petó.

Striper: potser és qüestió d'organitzar-se o pura casualitat, no ho sé. Un petó.

Ada: o a dos, encara millor ;) Petons.
Què bé déu sentar aquesta sensació. No sé si serà perquè vull aprofitar tant, que la majoria de vegades em quedo amb una sensació agredolça.
Per cert, no ens explicaràs aquesta altra cosa??? Jolíiiiiiiiinn!! Que jo si que sé guardar un secret!! jajajaj... ;P

Bon inici de setmana!!

Petons!! ;D
Un balanç molt possitiu, has recarregat piles sens dubte!!
I ara, a agafar la recta final del curs per les banyes...
Un petonet guapa
Ui, ui, Joanfer que no sé si creure-m'ho... Però temps al temps: a vegades els secrets no es poden dir de moment i més endavant es poden explicar. Paciència. Un petó ;)

Albanta, per les banyes i per tot arreu, que els meus alumnes han d'anar a Selectivitat!! Pobrets meus! Petons.
No és fàcil aprofitar el temps. UI veig que en saps un munt! Et felicito, FADA. Un petó i fins aviat.
No sempre surt tan bé, Jordicine, però aquesta vegada sí i n'estic contenta! Una abraçada.
Hola Fada...Me parece increíble todo lo que has hecho.
Yo cuando tengo algún día libre soy un desastre organizándome. Un petons
Lasafor: doncs t'asseguro que és ben cert. Clar que jo tinc una vareta màgica... ;) Molts petons.
Uau, que bé!!!Me n'alegro molt, guapa! Això de llegir mentre sents el mar... quina envejeta m'has fet! ;)
Doncs, el dia que vulguis m'avises, quedem cadascuna amb un llibre i t'hi porto! Petons, maca.
Sols una petició, no esborris el bloc, que sempre hi hagi la possibilitat que algú altre et llegeixi.
fitness equipmentBallistische schussichere Schutzweste
L'autor ha eliminat aquest comentari.