Mela profumata

divendres, 26 de febrer del 2010



O el que és el mateix: poma perfumada. Aquesta és una iniciativa que he trobat en un blog que segueixo, el de la Beba, en italià. L’anomenen “Giveaway”. Deixes un comentari, te’n fas ressò en el teu blog, i... qui sap on aniran a parar aquests clauers artesanals tan especials. M’ha robat el cor aquesta poma que porta un saquet d’olor a l’interior.

Grazie, Beba, per le tue parole sempre dolce, per tutto quello che dici e fai, per la tenerezza dei tuoi post. Tantissimi complimenti per il tuo lavoro. La primavera si avvicina di più quando vedo queste cose meravigliose. Un caro abbraccio.

Etiquetes de comentaris: ,

 
escrit per fada a les 0:17, |

9 Comentaris:

Ohhh.. cosetes de feltre!!! Jo també m'he aficionat a fer també cosetes d'aquestes, i aquesta pometa te graàcia!!!
Realmeent son precioses quina poma mes preciosa.
mmm...un poma que fa oloreta per posar als armaris...
M'agrada :)
Bon dia Fada!!!
Els blocs ens apropen més del que ens pensem. Bonica iniciativa. Un petó.
Hay manos que bordan las palabras
y enmudecen las miradas, un saludo
Fada!! que últimament no tinc temps ni de deixar comentaris als blogs! ja saps com anem... La pometa és molt bonica! segur que fa molt bona olor! mmmm...
Fada, fada...

quines idees... pomes amb olor... ara mateix he trobat una altra idea molt més divertida... la veuràs aviat al meu blog. No vull anticipar-me. T'he trobat molt a faltar aquests dos dies i crec que una de les teves filles també. Ens veiem un dia d'aquests.
Hola a tothom!! Ja sé que us tinc un amica abandonats, però fa uns quants dies que vaig de cap amb une squantes coses. No si al final m'hauré de creure que faig massa coses... ;) Gràcies a tots pels vostres comentaris. Vull dir a tothom que For'g'dall és la Sedalina que tinc enllaçada i que fa cosetes de feltre precioses.

For'g'dall: benvinguda!! Haurem de trobar una estoneta per xerrar... Petons.
Anche io vorrei una mela!!! hehe... quines paraules més boniques li escrius a la teva amiga, i més boniques encara en italià! Me'n vaig a conèixer-la!
Gràcies!